Vi tror på, at digitalisering er vejen frem, når bundlinjen skal styrkes
Alle markedsføringsbureauer bruger nogenlunde de samme værktøjer for at løse opgaven, så det er der intet revolutionært i hos os. Vi gør noget andet.
Vores mål er at skabe effektiv og målbar vækst til din forretning gennem digitale commerce-løsninger.
Hvis du vil skabe en effektiv digital tilstedeværelse, har du brug for en digital partner, der kan markedsføre, designe og kode en digital handels-platform, der tager udgangspunkt i din forretning og dine målsætninger.
Vi har specialiseret os i netop marketing, design og programmering for bedst muligt at kunne skabe en samlet plan for din digitale tilstedeværelse.
Vores digitale analyse er en af de bedste og billigste investeringer i et godt udgangspunkt for arbejdet med jeres hjemmeside, annoncer og brand identitet.
Hos Digital juice arbejder vi med digital kommunikation og handel i form af alt fra digital strategi, branding, konverteringsoptimering, sociale medier og content marketing, annoncering i store og små kampagner, SEO og SERP, omnichannel marketing, grafik til annoncer m.m. Vores målsætning er at blive det første sted, du søger sparring og viden omkring digital marketing og annoncering.
En af udfordringerne ved en digital tilstedeværelse er, at du ikke er den eneste meningsdanner, når det kommer til dit brand. Udover den kommunikation, du selv skaber, spiller meningen fra din omgangskreds, anmeldelser og konkurrenter en rolle i, hvordan dit brand bliver opfattet – og alle kilder bliver opfattet som legitime.
Det skaber et stort krav til troværdige brands, man kan handle med, og som kender forbrugeren personligt, så man kan modtage personlig kommunikation og tilbud, der møder ens behov. Heldigvis er de digitale kanaler optimeret til netop dette indenfor en meget kort tidsramme.
Markedsføring handler generelt om at kommunikere på det rette sted, på det rette tidspunkt og med det rigtige budskab til målgruppen – og det har digitaliseringen gjort nemmere, samtidig med at man har mulighed for at give bedre indblik i resultaterne.
“De digitale succeshistorier har én ting til fælles; de formår at kommunikere ensartet og skabe den samme værdi og oplevelse af brandet for kunden på tværs af mange kanaler og medieplatforme”
Rendyrket, ærligt og resultatorienteret
digitalisering af moderne virksomheder