Optimer din digitale markedsføring

Bedre beslutninger styrker kundernes tillid. Der findes ikke en løsning der passer til alle, men der findes en løsning til alle. Vi skræddersyer løsninger, der passer til din virksomhed gennem omfattende digital markedsføringsstrategi.

Vi arbejder med forskellige typer annoncerings- og marketingværktøjer: Alm. SEO og AI SEO, Pay-per-Click(PPC), Content Marketing, Marketing Automation, Mail Marketing, Mobil annoncer, Marketing Analyse, Affiliate Marketing, remarketing, serverside tracking og konverteringsoptimering.

Ring til os på 93889342

Online markedsføring, der smager af succes

Vi gir’ din digitale tilstedeværelse et skud Digital Juice!

Præcis som en hjemmelavet luksus juice, hvor kokken nøje har tildelt den helt perfekte mængde af frugt og smagsnuancer, og serverer juicen til det rette måltid.

Sådan er det også her. Frugterne er din virksomheds marketing mix, vi er blenderen, og juicen serveres på alle dine digitale kanaler. Vi sætter ind de rigtige steder, på de rigtige tidspunkter og styrker din virksomhed i den rigtige retning med en grunding markedsføringsplan.

Fast månedlig rapportering er en del af den markedsføringsstrategi, vi laver til dig – Sådan sørger vi for at møde KPI’er og opskalere din markedsføring. 

Desuden sørger vores Contentplan for at skabe dialog med dine potentielle og nuværende kunder, besvare spørgsmål og løse problemer. Du kan også interagere med et bredere publikum, hvilket betyder, at du kan gøre mere end blot at sælge.

Vi bor i Fredericia, og arbejder som din samarbejdspartner med din Digitale Markedsføring

Vi bor i Fredericia, men samarbejder med virksomheder over hele landet, og vi elsker at optimere og opskalere deres digitale markedsføring – den passion tager vi også med i et samarbejde med dig!

Digital markedsføring er direkte målbar og giver os derfor mulighed for at investere markedsføringsbudgettet der, hvor du får det største afkast.

Det er vigtigt at vurdere, om der skal benyttes en brand- eller konverteringsstrategi – eller en kombination af begge – og identificere virksomhedens nuværende modenhed. Herefter lægges strategien for din digitale markedsføring.

Afhængigt af om din virksomhed også har fokus på enten B2B eller B2C, kan vi identificere hvad der mangler eller skal forbedres, så din virksomhed kan vokse.

Når vi har fastslået, hvilket modenhedsstadie din virksomhed befinder sig i, følger vi op med en af to strategier. Disse to strategier er brand awareness og konvertering, som naturligvis ændrer sig i løbet af virksomhedens levetid.

Konvertering

Når en potentiel kunde beslutter sig for, at foretage et køb, sker det i bunden af marketingtragten. Kunden er i beslutningsfasen, overvejer sine valg og beslutter, om det, du tilbyder, opfylder kundens behov.

Salgsaktiveringsindsatsen består af markedsføringskampagner, der er rettet mod potentielle købere i markedet. Disse kampagner er bygget til at indfange eksisterende efterspørgsel fra folk, der allerede er klar til at opfylde deres behov. De er i stand til at spørge Google om præcis det, de søger. Vi sørger for at Google giver det svar, der giver dig kunder. 

En stærk digital markedsføringsstrategi styrker vejen mod målet for din virksomhed. Nogle af de fordele, der opnås gennem digital markedsføring, er flere målbare data, som er grundlaget for bedre beslutninger.

morten02

Din markedsføringsplan

Vi sætter os sammen og lytter til, hvad dine visioner er, eller hvad der mangler for din virksomhed, og herefter vil vores digitale marketingspecialister skabe en løsning, som er præcis tilpasset din virksomhed, dine mål og visioner – og du er med i hele processen.

Forskellen mellem brand awareness og konvertering

Brand Awareness

Brandbuilding er alt det arbejde, der gøres før (og endda efter) konverteringen for at få kundens opmærksomhed og holde den fokuseret.

Opbygning af et varemærke indebærer, at man skaber opmærksomhed om det, man har at tilbyde, ofte gennem direkte reklamekampagner eller sponsorater. Brand-building bringer kunderne tættere på brandet, så de bedre kan opleve, hvad brandet handler om. Her er blandt andet markedsføring på sociale medier en god måde at skabe en værdiskabende brandidentitet.

Brand awareness indsatsen foregår i toppen og midten af din marketingtragt, hvor kunden er ubevidst om sit behov eller er i research fasen for at opfylde behovet.