LETS TALK
Cases – Visuel identitet for Anmasi
Visuel identitet – websted, infographics, tryksager, messematerialer, foto og video
Industriel vaske- og renseteknologi
Anmasi A/S designer, udvikler og leverer vaske- og renseteknologiske løsninger og services til krævende opgaver og industrier. Deres brede sortiment af førende standardløsninger dækker de fleste behov inden for industrier som automobil, luftfart, vindkraft, medicin og sundhedsvæsen m.fl.
Design
Udvikling og vækst medførte et nyt domicil og i forbindelse med dette besluttede Anmasi A/S, at løfte designet på markedsføringsaktiviteterne. Sammen med Anmasi trak vi i arbejdstøjet og producerede nyt website, katalog, visitkort, produktvideo, infographics, udsmykning af det nye domicil og meget mere.
Hjemmeside
Med fokus på produkterne har vi sammen med Anmasi produceret det nye anmasi.com – et site bygget op med fokus på design, brugervenlighed og funktionalitet. Produkter skal være i fokus, så man hurtigt kan få overblikket over de forskellige produkter med tekst, billede og video og så skal det være let og hurtigt at navigere rundt på sitet.
Performance og Googlevenligt
Anmasi A/S har fokus på performance og SEO og her kommer vores system, Ci-Tron Builder i fokus. For selv om tekster samt andet indhold er tilpasset efter at blive fundet på google, har vi også fokus på at websitet performer i forhold til f.eks. load-tiden. Et website vi er stolte af og som dynamisk er godt skruet sammen.
“Digital Juice kan kun anbefales, de er dygtige, fleksible og gode til at komme med ideer. De arbejder professionelt med tingene og er gode til at lytte og rådgive. Det er en klar fordel, at de kan leverer hele paletten på tværs af det grafiske og programmeringsmæssige – på den måde styrkes effektiviteten og kvaliteten”
Anders Hedeby Sørensen