
LETS TALK
Cases – Visuel og brand identitet for JimaHegn
Visuel og brand identitet – Hjemmeside, SEO, Strategi, Print, sociale medier, Annoncer, foto og video
Jima Hegn fik 100% omsætning i januar 2022
Januar, som ellers er den måned på året med laveste omsætning, fik en kickstart og brød statistikken…. men hvordan?
Jima Hegn beskæftiger sig med alle områder af hegn, herunder til private hjem, virksomheder, landbrug og offentlige institutioner. Og de bestræber sig også på at have den bedste service til deres kunder for at møde den bedste oplevelse. Denne virksomhed fokuserer på at tilbyde hele pakken overalt i Danmark – hegn, montering og service.
Hjemmeside og SEO
Virksomhedens DNA blev afspejlet på webstedet med fokus på deres design og budskabsteknik, så webstedet er interessant og let at navigere rundt på. Gennem hver løbende kampagne er hjemmesiden justeret og forbedret, så køberne bliver på hjemmesiden, og dermed reduceres afvisningsraten og holder dem interesseret i at surfe på hjemmesiden. Ved hjælp af SEO og keywording er hjemmesiden placeret på toppen af søgeportaler, hvilket hjælper kunden til at finde dem hurtigt.
Strategi
For Jima Hegn skabte vi en personlig årlig strategiplan med fokus på deres ønsker. For at opnå brand awarness og memorabilia, har vi implementeret en digital startegi med marketing værktøjer og materialer. Gennem optimerede teorier og kampagner har vi fokuseret på at drive brandet digitalt gennem mange kanaler og platforme for at nå potentielle købere.
Kampagner var en stor del af de drivende strategier, hvilket gjorde at Jima Hegn ikke bare fulgte vigtige trends, men også at drive trends.
Print og video
Vi har også designet visitkort til virksomheden til at repræsentere sig selv. Derudover blev der skabt elementer som videoer, fotografering, YouTube Graphic Designs, emballagedesigns, merchandise og meget mere.
SoMe
Sociale medier er en fantastisk måde for virksomheder som Jima Hegn at komme i kontakt med nuværende og potentielle kunder på og dermed nå ud til et stort publikum. En af de måder vi har brugt sociale medier for Jima Hegn på er ved at sprede løbende kampagner og vigtige nyheder eller opdateringer.
Annoncer
Annoncer er en fantastisk måde at nå ud til forskellige typer af målgrupper, som for Jima Hegn varierer fra kampagner, kampagner, tilbud, rabatter, konkurrence og andre typer annoncer. Mange af disse annoncer havde en anden måde at agere og arbejde med målgruppen på, hvilket giver en række forskellige interessante tilgange til at finde nye potentielle kunder, men også til at holde de nuværende kunder i gang.
Transaktioner/konverteringer

Jima Hegn har arbejdet sammen med Digital Juice siden 2016, vi har haft et tæt samarbejde omkring alt fra grafik, marketing, og programmering.
Digital Juice adskiller fra resten af firmaerne derude da de integrerer sig i ens virksomhed og hvordan hele ens setup fungere for at kunne yde den bedste kvalitet.
Vi har gennem tiden bygget 3 versioner af Jima Hegn, udviklet interne apps og plugins, samt arbejdet overordnet på branding af Jima Hegn, med digital marketing, grafisk arbejde over hele hjemmesiden, event planlægning og meget meget mere end der er plads til at skrive her.
Poul og Martin har formået at skabe en enorm tæt relation og forståelse af hele Jima Hegns opsætning som gør, at når der laves noget sammen så forstår man hinanden første gang.
Vi har i Jimahegn haft flere projekter som krævede programmering hvor tingene skulle bygges op helt fra bunden.
Caroline T. Sørensen
Mange kampagner for Jima Hegn har til målsætning at udbrede brand kendskabet og skabe trafik på websitet. Ovenstående viser brugere i januar sammenlignet med foregående måned.
En målsætning i en fødselsdagskampagne (10.-30. januar 2022) var at skabe konverteringer i en lavsæson. Ovenstående er mængden af transaktioner sammenlignet med foregående måned.

